środa, 8 czerwca 2016

BABYDREAM BALSAM NA DOBRANOC

Hej :):)

Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam stosować do pielęgnacji ciała produkty dla dzieci nawet te kosmetyki które nie mają idealnego składu są 100% bardziej naturalne niż kosmetyki dla dorosłych a w dodatku ceny są również przystępne .

Markę Babydream szczerze uwielbiam i bardzo cenię jeszcze nigdy mnie nie zawiodła .
Jednakże jestem typowym zapachowcem uwielbiam wszelkie balsamy , masła które pięknie pachną oczywiście każda pora roku ma swojego ulubieńca :)
I takiego produktu w serii Babydream mi brakowało pachniały owszem przyjemnie jednak potrzebowałam konkretu i tu z pomocą przyszedł balsam na Dobranoc o zapachu Lawendy :)



Szczerzę pomimo , iż co roku mam w domu Lawendę nie potrafię określić jej zapachu jest delikatny bardzo przyjemny nie drażniący subtelnie wyczuwalny na ciele .

Nie posiadam skóry suchej więc nie wymaga ona ekstremalnego nawilżenia i ten balsam w pełni spełnia oczekiwania mojej skóry .

Stosuję balsam na dzień gdyż do pielęgnacji wieczornej wolę oliwkę a rano nie mam czasu czekać aż się wchłonie .Balsam nie sprawia kłopotu przy rozprowadzeniu jednak chwilę trzeba mu poświecić ale przy okazji możemy wykonać mini masaż naszemu ciału :)





REASUMUJĄC :

Jeśli nie potrzebujecie mocnego nawilżenia wasz skóra jest normalna , zwracacie uwagę na skład kosmetyków , i lubicie otulać się pięknymi subtelnymi ten balsam jest dla Was :)Dodatkowym atutem jest cena około 9,99 zł bez promocji .



P.S Sama poznałam ten balsam przez blogosferę :):)

4 komentarze:

  1. Jeszcze kilka lat temu regularnie po niego sięgałam, ale z czasem moja skóra zrobiła się coraz bardziej sucha i wymagająca i okazał się za mało odżywczy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt, z tej firmy mialam juz szampon i olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię lawendowego zapachu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lawendowe kosmetyki. Jakby była wersja pod prysznic brałabym w ciemno.

    OdpowiedzUsuń