czwartek, 9 czerwca 2016

SUN OZON TROPIKALNY BALSAM PO OPALANIU

Hej :)

Lato zbliża się wielkimi kroki urlopy również zatem warto się zapatrzyć w niezbędnik plażowy :)

W ubiegłym roku spontanicznie wyjechaliśmy nad morze na weekend w domu nie miałam nic po opalaniu więc na szybko skoczyłam do Rossmanna w moje ręce wpadł balsam po opalaniu Sun Ozon o zapachu tropikalny (liczę iż to nie wersja limitowana i w tym roku również się w niego zaopatrzę )
Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu mleczko zostało ze mną na całe lato i stało się ogromnym ulubieńcem w mojej pielęgnacji :)



Po pierwsze zapach ...boże dziewczyny jak on nieziemsko pachnie jest to zapach egzotycznych owoców ale tak intensywny orzeźwiający niesamowity . Pamiętam jak pierwszy raz wysmarował się nim mój partner zapach unosił się w całym domu a pościel cała nim pachniała :)

Po drugie cena jak to kosmetyki Sun Ozon niska nie pamiętam dokładnie ale plus minus 10 zł

Po trzecie  ogromne uczucie ulgi po całym dniu w słońcu cały dzień czekałam na prysznic i posmarowanie się tym balsamem

Po czwarte nawilżenie nie używałam innych balsamów a moja skóra była nawilżona

Po piąte długa i piękna opalenizna skóra nie łuszczyła się dzięki temu balsami jestem przekonana w 100%

Dla mnie jest to niezbędnik letni sama jutro lecę po zapas na lato liczę że jest :)

Może widziałyście go w tym roku w Rossmannie ?





Pozdrawiam Was Cieplutko i dziękuje za odwiedziny :)

3 komentarze:

  1. Mmm, czuję się skuszona tym zapachem :D Idę dzisiaj do Rossmanna to zobaczę czy jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama się nie opalam, a jeśli już narażam moja skórę na kontakt ze słońcem, to zawsze staram się używać wysokiego filtra. Mam też zawsze jakiś żel łagodzący po opalaniu, na wszelki wypadek. Kto wie, może w tym roku będzie to właśnie ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki O3Zone www.o3zone.pl/" oferują zdrowotne właściwości, wszystko dzięki ozonowi! Warto zainwestować.

    OdpowiedzUsuń