czwartek, 12 maja 2016

DENKO MAJ 2016

Hej :)

To mój zdecydowany faworyt jeśli chodzi i filmiki na YouTube oraz blogowe wpisy , choć przyznam  się iż dość długo nie mogłam złapać po co kolekcjonować  puste opakowania a to skarbnica wiedzy :)Zapraszam na swoje zużycia w miesiącu Maju



1. EVREE MAX REPAIR KREM DO STÓP - rewelacyjny produkt dzięki nim moje stopy komfortowo przeżyły stopy , jeśli znacie uczucie zmęczonych, spuchniętych stóp po całym dniu chodzenia ten krem przyniesie ulgę .Zapach mentolowy lekko chłodzący super nawilżenie .

Kupie ponownie

2. EVREE MAX REPAIR Balsam do ciała - jedyny minus jaki odnalazłam to brak pompki która znacznie ułatwiłaby korzystanie z tak dużej pojemności 400 ml , ale gdyby były tylko takie minusy to świat byłby piękny :)
Zapach balsamowy ,szybko się wchłaniał , dobrze nawilżał .
Kupie ponownie
3.BOURJOIS HEALTHY MIX - kultowy podkład chyba nie muszę nikomu przedstawiać , choć osobiście wolę jego młodszego brata krem CC 
Kupię ponownie 

4. BATISTE FLORAL SUCHY SZAMPON - Jeden z tych produktów bez którego nie wyobrażam sobie już pielęgnacji , najlepiej odświeża włosy a przy okazji cudownie pachną t już moje chyba 15 -ste opakowania i jest już kolejne .
Zdecydowanie kupie ponownie
5, EVELINE BODY GLAM O ZAPACHU CYTRYNY I ŻURAWINY BALSAM DO CIAŁA -Kupiłam go na promocji na podajże 7 zł z czystej ciekawości pomimo nie ciekawego składu , kiedy go powąchałam w domu odrzuciło mnie zapach starej cytryny ale zapach kwestia gustu każdemu podoba się co innego zatem powiem Wam że balsam ma mocny plus NAWILŻENIE zdziwił mnie...Oj bardzo tak , że nawet po 2 tygodniach używania zapach przestał mi przeszkadzać , skóra była nawilżona gładka jędrna więc wybaczam mu zapach. Kolejny plus to pompka i cena .
Zastanowię Się 

6. BIAŁY JELEŃ PIANKA DO MYCIA TWARZY - ulubieniec Roku 2015 , koszt 9 zł wydajność 4 miesiące codziennego używania , opakowanie słabe chętnie dopłaciłabym parę zloty więcej za bardziej przyjemne dla oka opakowanie , ale nie o to chodzi :)Od momentu kiedy się zapoznałam z pianką nie mam problemu z przykrymi niespodziankami na buzi oczyszczenie jest rewelacyjne . Osobiście spotkałam się z różnymi opiniami na jego temat jedni go kochają inni nienawidzą ja polecam Wam go wypróbować jeśli nawet się nie sprawdzi wydatek 9 zł nie zaboli .
Kupie ponownie
7. ZIAJA PEELING DO CIAŁA CUPUACU- Zapach karmelu miałam ochotę go zjeść , wolę mocniejsze zdzieraki do ciała zatem nie wrócę do niego bo nie zrobił na mnie większego wrażenia służyłam , rozkoszowałam się zapachem i tyle..
Nie kupie ponownie
8. SCHWARZKOPG MOISTURE KICK SPRAY ODŻYWKA - moja poprzednia fryzjerka używała  sprayu u siebie  w salonie zachęcił mnie zapach który uprzyjemniał mi końcowy etap wizyty . Bardzo dobrze włosy się rozczesywały i fajnie pachniały moich włosów nie nawilżył pomimo , iż były bardzo suche za tą cenę nie wart zdecydowanie wolę odżywki w spray GLISS KUR 
Nie Kupię 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz