środa, 25 maja 2016

DESER W 5 MINUT CZYLI ETON MESS

Hej :)

Jak nastroje przed długim weekendem my z tej okazji spontanicznie zaprosiliśmy gości a jak goście to pretekst by zjeść deser :)

Angielskiego jedzenia nie Lubie ale w deserach są świetni , deser jest lekki świeży i co najważniejsze zrobienie go zajmie nam dosłownie parę minut :)

Oryginalnie podaje się go z truskawkami u nas sezon się zaczyna więc idealnie się wstrzelił ale owoce leśne też będą idealne lekko kwaskowe






Do przygotowania potrzebujemy (5 porcji )

- 400 ml śmietany kremówki
- 10 sztuk bez ja kupiłam
- truskawki 300 dag
- mięta do dekoracji



Śmietankę ubijamy w międzyczasie kroimy truskawki  dodajemy pokruszone bezy , truskawki i to już gotowe :)

Jeśli lubimy naprawdę słodkie rzeczy ubijmy śmietanę z cukrem pudrem , u mnie sama słodycz bez wystarczy :)

Proste prawda ?

A wierzcie mi to niebo.... wiecie gdzie :):)



SMACZNEGO :):)



1 komentarz:

  1. Aż mi żal, że nie jem teraz słodyczy. W przeciwnym wypadku natychmiast poleciałabym do sklepu po kremówkę. Ale cóż, muszę poczekać...

    OdpowiedzUsuń