wtorek, 24 maja 2016

AJURWEDYŃSKI OLEJEK DO TWARZY I CIAŁA Z RÓŻANYM LOTOSEM

Hej :)

Chciałabym bardzo napisać kilka dobrych słów o moim must have w pielęgnacji który poznałam dzięki blogosferze i jestem wdzięczna :)


Marka Khadi kusi mnie swoim asortymentem niestety do tej pory miałam okazję używać tylko produktów do twarzy może Wy polecicie kolejny godny produkt tej marki ?



Dostępny jest w dwóch pojemnościach 10 ml oraz 100ml oczywiście zdecydowanie lepiej opłaca się kupić większą pojemność jednak ja używam go tylko do buzi zatem 100ml zużywałabym wieki gdyż produkt jest bardzo wydajny a przy okazji ze 100 razy miałabym ochotę zmienić rodzaj ale zapewne znacie to :)


AJURWEDYŃSKI OLEJEK DO TWARZY I CIAŁA Z RÓŻANYM LOTOSEM
przeznaczony jest do pielęgnacji skóry mieszanej .


Zdaniem producenta :
Pomaga utrzymać jedwabiście miękką skórę ,zapewnia odpowiedni stan jej nawilżenia , pomaga zredukować produkcję sebum .


MOJA OPINIA :

Olejek bardzo dobrze się wchłania możemy używać go pod makijaż wbrew pozorom , kiedy ja usłyszałam iż pięknie wygląda pod makijażem a cera wygląda świeżo byłam bardzo sceptycznie nastawiona ale po pierwszej aplikacji zrozumiałam już moje obawy są zbędne .
Zapach jest bardzo różany dla mnie kolejny plus za każdym razem kiedy wychodzę na dwór powiew wiatru przypomina mi iż mam go na buzi i przyznam się szczerze , że to moje ulubione momenty .


Mam cerę mieszaną zatem używam olejku raz dziennie zazwyczaj pod makijaż ale czasem większą ilość na noc a następnego dnia moja skóra jest napięta oraz nawilżona .
Olejek ma lekką formułę a cera nie lepi się po jego nałożeniu .

Myślę iż w przypadku cery suchej z powodzeniem można go uzywać w porannej oraz wieczornej pielęgnacji .



Podobno świetnie działa na dekolt oraz biust osobiście nie stosowałam ponieważ chcę zdenkować inny produkt przeznaczony na te partie ciała ale jeśli tak samo działa jak na twarz...to piękny biust mamy jak w banku :)


Polecam serdecznie również WHITE LILY bardziej znany olejek równie rewelacyjny :)

Miłego wieczoru :)

1 komentarz:

  1. Nie miałam jeszcze okazji stosować kosmetyków tej marki, ale za olejkami w mojej pielęgnacji nie przepadam. Na szczęście marka ma znacznie szerszy asortyment, więc może kiedyś na coś się zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń