sobota, 10 grudnia 2016

Przeczytane w Listopadzie

Hej:)

Ogromnie się cieszę iż nadrabiam zaległości książkowe , w ostatnim czasie bardzo kulała u mnie ta kwestia .

Moim postanowieniem na Rok 2017 będzie czytanie jeszcze większej ilości książek ale na dzień dzisiejszy robię postępy z magicznej liczby 0 zrobiła  3 :)

Zapewne zastanawiacie się czemu przestałam czytać ?Zwykła codzienność cały dzień pracuje przy komputerze wieczorem gdy mam chwile dla siebie moje oczy są zmęczone i po 10 minutach czytania się męczyły łzawiły . Teraz używam kropli i jest całkiem nieźle a w Styczniu czeka mnie wizyta u okulisty :)



1. Neil Gaimen Dym i Lustra 

Jest to zbiór opowieści których akcja dzieje się w krainach za lustrem . Opowiadania  poruszaja zróżnicowaną  tematykę miłości , samotności , dobra i zła .

Dla Mnie Gaiman to taki Literacki Tim Burton jego opowieści są magiczne a zarazem mroczne tajemnicze często skłaniają czytelnika do refleksji .

w zbiorze opowieści zawsze znajdziemy takie które podobają się nam bardziej inne mniej moim ulubionym był "Morderstwa i Tajemnice "

Jeśli nie znacie twórczości tego Pana a uwielbiacie Tima Burtona polecam Wam Serdecznie .

2. Lodowe Piekło Mitchell Zuckoff

Filmy których akcja dzieję się w górach uwielbiam często oglądam ten sam film kilkukrotnie .
Dziwne gdyż zimy nie znoszę sama myśli sprawia że robi mi się zimno , ale oglądając filmy podziwiam uroki bieli i czuje się bardzo szczęśliwa mogąc bezpiecznie otulać się ciepłem koca

Kiedy napotkałam Lodowe Piekło wiedziałam że muszę ją przeczytać opowieść opowiada o katastrofie 3 amerykańskich samolotów w roku 1942 w Grenlandii
Rozbitkowie przez 148 dni walczyli o swoje życie w lodowym piekle jakim stała się Grenlandia .

Wspomnienia ocalałych przebijają się z wydarzeniami bieżącymi autor książki wyrusza na wyprawę do Grenlandii w celu odnalezienia szczątków samolotów rozbitych 70 lat temu .

3 . Harry Potter i przeklęte dziecko - nie ukrywam moich mieszanych uczuć co do tej pozycji . Jedni tą książkę inni nienawidzą ja chyba należę do tej drugiej grupy .
To nie jest Harry jakiego znamy książka nie jest już tak magiczna i wciągająca owszem czyta się jak z lekkością ale dlatego iż jest napisana jako scenariusz .
Historia moim zdaniem mocna naciągana , czytając ją nie mogłam pozbyć się myśli iż pozycja powstała dla pieniędzy .
Ja mówię Nie czasem trzeba umieć skończyć w odpowiednim momencie by nie zatrzeć pozytywnego wrażenia i pozostawić szacunek dla bohaterów .

Ale to moje zdanie książkę trzeba samemu przeczytać by ocenić po której stronie jesteśmy może Tobie się spodoba :)



Nie jest istotne czy wszystkie książki które przeczytamy są dobre ważne by czytać a Wy ile książek przeczytaliście w Listopadzie ?

Pozdrawiam Was cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz