czwartek, 8 grudnia 2016

TOP 3 Wegańskie książki :)



Cześć :):)


Jak się macie ? Dla Mnie Grudzień jest wyjątkowym miesiącem uwielbiam świąteczną atmosferę pieczenie pierników wybieranie ozdób , grzaniec wieczorową porą , dom wypełniony zapachem wosków .

Przebywanie w domu staję się przyjemniejsze bardziej doceniam wygodne wylegiwanie się z kubkiem ciepłej herbaty z cytrynką i odpoczynek :)

Zimą częściej bywam w domu a zatem wiecej gotuje generalnie dużo gotuję bo uwielbiam ale lubię prostotę w kuchni , dania które są wieloetapowe lub wymagają wielu godzin przygotowań /.

W domu mam wiele książek kucharskich uwielbiam je oglądać i kolekcjonować ale kiedy potrzebuję konkretny przepis przychodzi z pomocą wujek google .
Ale są książki wyjątkowe , książki w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia i korzystam z nich regularnie . Dziś chciałabym opowiedzieć Wam o moich trrzech ulubionych książkach Wegańskich...nie nie jestem weganką i pewnie nigdy nią nie zostanę , ale kuchnia roślinna mnie zaskakuje i pasjonuje  a może i Wy dzięki literaturze ją pokochacie ?:)

Jestem łasuchem słodycze mogłabym jeść cały dzień ale wiadomo nie che by boczki rosły a nigdy nie idzie tam gdzie powinno a za pomocą tej książki rozpoczeła się moja historia ze zdrowymi słodyczymi , dziś  sama znając podstawy wymyślam kombinuje korzystam z innych książek ale Ella bo o niej mowa spowodowała że absolutnie pokochałam zdrowe zamienniki słodyczy .




Smakowita Ella autorstwa Elli Woodward jest książką idealną przepięknie wydaną przejrzystą   . Na samym początku poznajemy autorkę oraz jej historie  dla mnie jest to oznaka że autor szanuje czytelnika a ja szanuję autora :)

W książce opisane są podstawowe zasady , produkty sklepy  których możemy je kupić ,wszystko bardzo czytelne .

Przepisy są łatwe proste i przepyszne , jeśli nie jedliście surowego brownie  to gwarantuję iż będziecie w niebie :)

Można książkę kupić już za 14 zł na stronie ZNAK  za tą cenę jak najbardziej polecam .


Jedz aby żyć zdrowo - książka która  nie jest wydana tak ładnie nie ma zdjęć z wyjątkiem paru kryję w sobie skarbnicę wiedzy o naturalnym jedzeniu o warzywach oraz owocach .
Jest przepełniona genialnymi przepisami które przyrządzam z największą przyjemnością .
Jest to dowód iż okładka nie jest najważniejsza liczy się treść ja często o tym zapominam zwłaszcza e Empiku :)

Książke kupiłam za 11 zł w promocji zatem warto przeszukać sieć 


Kolejną pozycją jest chyba znana Nam wszystkim Jadlonomia Marty Dymek , i tutaj przyznam się szczerzę zbierałam się do zakupy książki chyba rok szkoda było mi zainwestować w tą książke gdyż do najtańszych nie należy a do dyspozycji miałam Blog :)

Ale z okazji urodzin zrobiłam sobie prezent i wiecie co jest to jedna z nielicznym książek które posiadam tak cudnie wydana , zdjęcia które robione są przez Martę są cudowne 

Znajdziemy w niej wiele unikatowych przepisów które są warte uwagi .
Minusem książki jest jej format ja mam małą kuchnie i ta książka zajmuję mi większość blatu ale taki minus to nie minus :)

Książka podzielona jest na przejrzyste rozdziały dzięki czemu z łatwością odnajdziemy przepisy .
Obawiałam się iż książka została stworzona na potrzeby komercyjne ..myliłam się czuć pasję miłość do gotowania :)




A wy możecie  polecić mi jakieś roślinne książki kucharskie ?

Pozdrawiam Was Serdecznie :):)
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz