środa, 18 maja 2016

SLEEK MATTE ME IDEAŁ ?

Hej :)

Lubicie matowe pomadki ?Ja nie mogłam się do nich przekonać na zdjęciach szalałam na ich punkcie natomiast kiedy sama je aplikowałam czar prysł uczucie ściągnięcia ,suchości  a co najgorsze podkreślanie niedoskonałości naszych ust :(


Całkiem przypadkiem podczas zakupów trafiłam na nią pomadkę Sleek Matte Me w kolorze Birthday Suit , przysięgam kupiłam z czystej ciekawości i nie spodziewałam się niczego pozytywnego ale ku mojej radości okazała się strzałem w 10 tkę

Koszt to ok 26 zł za 6 ml dostępna w większości  drogerii internetowych mamy do wyboru  6 kolorów .


Największym atutem pomadki jest jej trwałość spokojnie na moich ustach wytrzymuje 5-6 h pijąc kawę jedząc śniadanie w międzyczasie
Po ok 4 godzinach na ustach czuję dziwne uczucie jakby rolowanie się pomadki co zawsze budzi mój niepokój czy dobrze wygląda na ustach ale na obawach się kończy gdyż wygląda idealnie :)
Fakt jak to w przypadku pomadek matowych musimy mieć dobrze nawilżone usta zatem rana nakładam przed aplikacją pomadkę ochronną .
Pomadka bardzo szybko zasycha nie musimy się martwić iż szybko nam zniknie np podczas picia

Pamiętam swoją pierwszą pomadkę długotrwała pomalowałam usta po 10 minutach zapominałam o niej sięgałam po wodę lub dawałam buziaka na pożegnanie i pomadki nie było tutaj tego problemu nie ma chwila moment i pomadka zastyga :)

Polecam wypróbować są świetne niedrogie i mają piękne kolory . Ja już zacieram ręce na kolejne zamówienie :)

A wy Lubicie matowe pomadki ??



1 komentarz:

  1. Uwielbiam matowe pomadki i choć moim faworytem pozostaje Bourjois, bezkonkurencyjna jak dla mnie w tym segmencie, Sleek również polubiłam.

    OdpowiedzUsuń